مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 16:302023-07-26سياسي

تلاش دشمن برای مهندسی معکوس اسلام خواهی به اسلام هراسی در جهان


دشمنان همیشه در تلاشند که اسلام خواهی در جهان بین الملل را با مهندسی معکوس به اسلام هراسی، شیعه هراسی و قرآن هراسی تبدیل کنند.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: دشمنان همیشه در تلاشند که اسلام خواهی در جهان بین الملل را با مهندسی معکوس به اسلام هراسی، شیعه هراسی و قرآن هراسی تبدیل کنند.

اسدالله عباسی امروز، 4 مرداد در کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان اظهار کرد: این روزها، روزهای حزن و اندوه است و در شرایطی که مردم عزای شهدای کربلا هستند و مراسم عاشورایی برگزار می کنند، دشمنان در تلاش اند از طریق رسانه ها و جنگ های ترکیبی و شناختی کماکان نقشه های پلید و شوم خود را ادامه دهند.

وی یکی از این نقشه های پلید در روزهای اخیر را اهانت و توهین به ساحت مقدس قرآن کریم اعلام کرد و افزود: جمعیت دو میلیاردی مسلمان جهان به کلام خدا و وحی اعتقاد و ایمان دارند و ما حیات جاودانه و طیبه را از قرآن می آموزیم؛ البته افرادی در صدر اسلام تلاش کردند اسلام و قرآن را به حاشیه ببرند، اما زمانی که به مقابله طلبیده شدند، حتی یک نمونه از آیات قرآن را نتوانستند بیان کنند.

استاندار گیلان ادامه داد: کافران طی 1400 سال تلاش کردند تا اعتقادات مسلمانان را محو کنند، اما نتوانستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمن برای مهندسی معکوس اسلام خواهی به اسلام هراسی در جهان

تلاش دشمن برای مهندسی معکوس اسلام خواهی به اسلام هراسی در جهان